1. Терміни повернення товару
1.1. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» товар може бути повернений Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дати прийняття (отримання) ним товару.
2. Повернення товарів, які не підійшли з будь-яких причин протягом 14 днів
2.1. Повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не був у вжитку, збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, не порушена цілісність упаковки, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
2.2. Для повернення товару Вам необхідно заповнити форму на повернення товару, що знаходиться в нижній частині сайту, у блоці "СЛУЖБА ПІДТРИМКИ", або звернутися до служби підтримки клієнтів інтернет-магазину за телефоном.
2.3. Разом із товаром, який Ви повертаєте до інтернет-магазину, необхідно вкласти чек/розрахунковий документ, отриманий Вами разом із товаром. Товар повертається шляхом направлення його кур'єрською службою НОВА ПОШТА на адресу інтернет-магазину.
3. Товар має дефект або відрізняється від замовленого
3.1. Отриманий товар, який має дефект або відрізняється від замовленого, Ви маєте право повернути в інтернет-магазин у вказані терміни. Після надходження товару на склад та перевірки його стану, буде проведено процедуру повернення грошей за товар. Витрати на повернення товару, в цьому випадку, оплачує інтернет-магазин.
4. Отриманий товар не подобається, не підійшов
4.1. Якщо отриманий товар не подобається з якихось причин, Ви маєте право повернути його в інтернет-магазин у зазначені вище терміни. Після надходження товару на склад та перевірки його стану, буде проведено процедуру повернення. Витрати на повернення товару в інтернет-магазин, в цьому випадку, оплачує Покупець.
5. Відшкодування за повернутий товар
5.1. Відповідно до частини 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару, за умови додатку чека/розрахункового документа та заповненої форми на повернення товару.
6. Обмеження для повернення товару
6.1. Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:
- відсутній чек/розрахунковий документ про придбання товару;
- пошкоджено заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;
- розкрито упаковку товару, що знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;
- товар, що має сліди експлуатації;
- пошкоджено або відсутнє оригінальне, цілісне пакування товару та його комплектуючих, передбачене виробником;
- товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).